2 Mart 2016 Çarşamba

Ela Gelince

Uzun zamandır yazmadığım blog dünyasına geri dönüş yaptım ;  yapmalıydım :) Şimdi Doğa hanıma blog yapmışken ve yazmayı uzun süre önce asgariye indirmişken, ama okumaktan hala vazgeçmiyor iken Ela hanım için yapmasam olmazdı.
Çünkü bu blog dönüp dönüp okunmak için, tarihleri hatırlamak için, benim için, Ela için, Doğa için , babamız için ,bunun için ki belki bir süre sonra "dogailehayat" gibi belki genele  kapatılacak ama şimdilik açık açık yazasım var.
Doğayı birlikte büyüttüğüm ablalarım kardeşlerim arkadaşlarım var burda onlara haber vermesem olmazdı :)
Eloşu da beraber büyütelim mi??  :)   tık

2 yorum:

cinar dedi ki...

oy kuzum benim :) ne sevindim yazını görünce.. ben de yazamayan ama okuyanlardanım uzun süredir. zeytini de eloşu da seni de çok çok öperim :)

Tabiat Ana dedi ki...

canım teşekkür ederim :) Eloşla döndük geri :)
Doğanın yaptıklarını dönüp okuyordum zaman zaman çok kıymetli kayıtlarmış Ela içinde olsun istedim işte.
Bende seni ve Çınarımı öperim