14 Temmuz 2009 Salı

Women of Anatolia

Keşke gidebilseydim ve yine keşke seyredebilseydim onu bir kez daha sahnede.
O çoşkusunu, o yıllardır tanıdığım kız olmaktan çıkıp, tanımadığım onlarca kadına dönüşmesini ve keşke yine oyuna dalıp gitmişken bir anda yine içimden bir coşku kabarsaydı .....
Nasıl zor yollardan geçtiğini ,nasıl tam bir akrep inadıyla girdiği yoldan dönmeyişini , uzun uzun anlatabilseydim keşke.
"Başak" onu unutmayın ilerde bu güzelliği, bu yeteneği çok göreceksiniz.
Hakediyor...Çok daha fazlasını da hakediyor.Güzel kalbi ve koca koca gözleriyle inancın ve azmin elinden hiçbirşey kurtulmayacağını gösteriyor sanki.
Yolları açık olsun.Bol şanslar.

4 yorum:

cinar dedi ki...

:( ben bilmiyorum bunu.

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

ben de ne yazık ki... :(

zuzuların annesi dedi ki...

Bende bilmiyorum...
Ama izlemek isterdim.

Tabiat Ana dedi ki...

Arkadaşlar,
Başak çok uzun yıllardır tanıdığım bir arkadaşım.Trabzon devlet tiyatrolarında kendisi ve eşi oyuncu.Bende facebookdaki bir grupları sayesinde bu oyundan haberdar oldum.
15 Haziranda İngilterede oynayacaklardı bu oyunu.Başak inanılmaz kabiliyetli.Bir oyunda izlemiştim,oyunumu izledim Başak'ımı o kısmını hatırlamıyorum :)
Umarım birgün bu oyunuda izleme şansım olur :)
hepinize sevgiler...