7 Temmuz 2009 Salı

Aferin :)

Tek çocuk olarak büyüyen ben, 6 yaşından beri yaprak dolması saran ,sabah kalkıp , "dur bu sabah kahvaltıda bir değişiklik olsun" diye su böreği açan, eline aldığı her işi en kısa sürede bitiren,yerinde duramayan ve her " anne gel azcık oturalım" dediğimde dur şunuda yapayım geliyorum diyen atom karınca bir anneye sahibim.Dolayısıyla ,evlenmeden evvel ne kendi başıma bir yemek yapmışlığım ne kendi aklıma gelip ev süpürmüşlüğüm vardır.(Yazının bu kısmında utanıyorum, beni örnek almayın, kötü örnek örnek değildir)
Dolayısıyla evlendikten sonra, her yemek yapma vakti bir elimde telefon, diğer elimde kalem kağıt sürekli not alan birisi oldum.
Şükür geçenlerde evliliğimiz 7.yılını bitirdi.Bu süre içinde yemek yapmayı da ,temizlik vaktinin geldiğini de, kimsecikler söylemeden anlayacak kadar geliştirdim kendimi :P
Hatta, pasta börek konusunda anacığıma örnekler verecek, onu şaşırtacak kadar iyi olduğum bile söylenebilir.
Ve yine hatta, "dur bir değişiklik olsun" diye mantı açmışlığımda.(Su böreğine henüz gelemedim o kısım henüz boyumu aşar)
Ama dün akşam öyle bişey oldu ki, bunu yazmasam buraya not etmesem olmazdı.
Annem dün akşam yemeklerimin çok güzel olduğunu ve bayıla bayıla yediğini söyledi.Yok öyle övmekle alakalı değil(iyi sıkıştırdım eminim).Gerçekten çok beğendiğini ve tadlarının çok iyi olduğunu söyledi.
Annemi bilenler bilir yemek deyince gerçekten eline su dökeni görmedim şimdiye dek(en büyük teyzem hariç). Anne yemeği ne de olsa :)
Bu yüzden dün akşam söyledikleri benim için buraya yazılmalıydı.
Afferin bana hihi :)

9 yorum:

Primarima dedi ki...

Eeee aferin sana o halde ellerine kollarına sağlık mantı bıle açıyormussun baksana sen beni görsen ohooo rezil ötesiyim:))

Belgin dedi ki...

Aferin sana:)) Yemek konusunda annenden aferin aldiysan, artik kim tutar seni:)) Haklisin, yazdigin iyi olmus:))

Sevgilerimle

Asortik Krep dedi ki...

Eminim öyledir. Anneler söyleyince neden inanmıyorsunuz ki..? Ben çok ciddi olarak ne desem Çağıl'da bana böyle davranıyor :)
Ankara'da olsam hadi canım yemeden inanmam derdim gerçi :P

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

eeee böyledir bu işler.Dur bakalım daha neler okuyacagız ne yemek başarı hikayeleri dinleyecegiz ama bu güzellikleride paylaş kuzum ....

Tabiat Ana dedi ki...

sevgili prima,
hiçde öyle deme sende ne cevherler olduğunu hepimiz biliyoruz dimi??
sevgiler...

Tabiat Ana dedi ki...

sevgili belgin,
:)) hakkaten yazmasam olmazdı :)
teşekkür ederim

Tabiat Ana dedi ki...

sevgili asortik,
ne bileyim sanırım motive etmek için söylediğinizi düşünüyoruz :)
Ankaraya yolun düşerse zevkle derim bende :)
sevgiler

Tabiat Ana dedi ki...

sevgili perim,
ne bileyim bazen hevesleniyorum yazayım diye resimlerini çekiyorum falan sonra kedi gülüyor ooo hadi bakalım görelim blogda diye bende vazgeçiyorum :)
sevgiler

cinar dedi ki...

aferin kuzum benim :) bir gün gelip o lezzetli elinin değdiği yemeklerden, pasta böreklerden, ne? kim? biri mantı mı dedi? :)))
hepsinden yemek istiyorum işte.