8 Aralık 2010 Çarşamba

Neeeee !!! Do -"Fa-Re" - Mi ??


Gecelerimi gündüzlerimi bastılar bu ara saolsunlar.Aslında yazsam mı yazmasammı diye düşünmüştüm ki baktım Ela yazmış hem cevap vereyim hem de dertlerimi ortaya dökeyim diye yazmaya karar verdim :)

Bayram dönüşü özleşmişiz oda arkadaşımla oh sarıldık bayramlaştık.Ne güzel çay yapmış kendine bende aldım bir bardak,içtik...mis....bayram sohbeti falan derken bir evrağa ihtiyacım oldu.

Açtım çekmecemi oda ne.Küçük siyah bir nokta bana göz kırpıyor.E... bu ne diye sormamla regimin atması bir oldu.Malum şey bana ordan öyle bakıyordu.

Önce ihtimal vermedim aslında çünkü 3,5 -4 senedir burdayım,öğrenciliğimde burda geçti benim hani öğrenciyken bakımsızdı duyardık falan ama diyorum ya nerdeyse 4 yıldır burdayım hiç duymadım görmedim.Ne kendisini ne de marifetlerini.

Bir kuşku bir kaygı çekmeciyi az daha çektik.Aman yarabbim !!!

Alt çekmeceye de bakabildim ama üçüncüye hayır.Tansiyonum el vermedi.....

Bu ne yahu hayvanat tüm ailesini almış bize bayram gezmesine gelmiş sanki.Yahutta ne bileyim hanım çok zorlamış bey bey kalk bu bayram üst katlara gidelim hep evdeyiz hep evdeyiz demiş bay fare de hanımı kıramamış toplamış çoluğu çocuğu bize gelmiş gibi bir manzara.Kendi oturduğumuz odada bir tek benim masayı yuva edinmişler saolsunlar.Açık labda ise arkasını açık buldukları tüm dolapları.

Hemen haşetarla mücadele başladı tabii.

kartona sürülmüş yapıştırıcılarmı istersiniz, rengi kokusu cezbedici zehirlermi ya da anannevi metodlarla alçı& su karışımımı hepsi mevcut.

Bölümün her yerinde olmalarına rağmen bizim odaya ve laba koyduğumuz cezbedici zehirlerin sayısında azalma yok.Bu umut verici tabii.Ama yinede kafamızda soru işaretleri de yok değil.Sayıları giderek azalsa da !! yine bitmediler sanırım.

Geldikleri bahçenin camlarına yazılar yazdık "Camları açık bırakmayın" diye.Dikkat fare zehri yazısını asıp asıp sağa sola yemliyoruz.Ertesi sabah daha odaya girmeden zehir sayısı sayıyoruz.

Masalar bilgisayar ve kullandığımız herşey her sabah çamaşır suyu ya da dezenfektanlarla siliniyor.Kettle kilitli dolaba kaldırılıyor(bana kalsa buzdolabına koyacağımda )oda arkadaşım iyice çıldırdığım konusunda ısrar edince yapamıyorum :))

Bardaklar kullanmadan önce ve sonra çamaşır suyuyla yıkanıyor vs...vs.....

Yani anlayacağınız deli olduk.Ellerimiz yarık içinde çamaşır suyu ve dezenfektandan bir de sürekli takıp çıkardığımız eldivenler varki pudrası acayip rahatsız ediyor ama napalım.

Dodik hanım artık sabah akşam gelemiyor odaya dolayısıyla çok kızgın ama söylemedik.Söyleyip onu da korkutmak istemedik.

Az önce buraları temizleyen bey gelip iki meftamız daha olduğunu söyledi.Yemleyin hocam bol bol yemleyin siz diye de ekledi sonra.

Valla bazılarının dediği gibi "onlarda hayvan canım kedi gibi kuş gibi" diye düşünemediğim için üzgünüm,hem korkuyorum hem de kızıyorum.

Böyle işte...

Sonu gelirmi bilmiyorum umutluyum....


7 yorum:

Balkahve dedi ki...

Eyvah!!
Iıığğğğ!!
diyorum başka bir şey gelmiyor elimden:)))

ganfi dedi ki...

miki fare olunca komikte yurdum faresi oluncamı tü ka ka:))ığğğ bizimde odada garip bir koku vardı ulan bir yerde çöpmü kalmışta kokmuş derken tesadüf dolap arkası çekildi ve dınnnn ölü bir tanesi!!!bende bir gün koridor başında duruyorum minik birisinin tek tek sırayla odalara girip çıkışını izledim:)bizim bakanlıkta nerdeyse 15 günde bir ilaçlama yaparlar ama hala bitiremediler..sana tavsiye kapaklı plastik kaplar al herşeyini onlara koy, habire çamaşır suyundan kanser olursunuz mazallah!!!kolay gelsin oda hayvan ya yazıkkkk(berkay eve fare alalım dedide kıyamet koparttım:))

Tabiat Ana dedi ki...

Sevgili Balkahve,
bizde saydıklarımı yapıp yapıp oturuyoruz napalım.Sanırım ilk şoku atlattık. :))

Tabiat Ana dedi ki...

Figencim sorma işte Amerikan özentiliği değilde nedir bu değilmi :) Özbeöz yurdum faresi :P
Valla ne deyim bizden başka aynı sorunu yaşayanların olduğunu duyup sevinsemmi yoksa sizinde kurtulamamış olmanıza üzülsemmi bilemedim ki şimdi.Valla çamaşır suyu konusunda da, diğer çözücüler öldürmediyse o hiç öldürmez dostum :)) sadece renk açıyor ben en çok ona kılım :)
öptüm seni...

Adsız dedi ki...

blogunuza girince islam is beatiful penceresi açılıyor???

YAŞAMIN KIYISINDA dedi ki...

Ah! canımcım onlarda hayvan kedi gibi kuş gibi demekle geçti ömrüm ama yok ııhh barış yapamadım. Ne dirisi ne ölüsü ne de fotoğrafı, hepsi kalsın aman.
Size de kolay gelsin büroca:))

Deliler Teknesi dedi ki...

Evet o pencere açılmaya devam ediyor ama nasıl engellenir bilemiyorum... Selam ve sevgiler.