22 Aralık 2007 Cumartesi

İyi Bayramlar


Nihayet tekrar burdayım.Bayram öncesinde eğitim,bayram hazırlıkları, internetsizlik,bilgisayarsızlık gibi nedenlerden dolayı bir bayram yazısı bile yazamamıştım.Efenim herkesin bayramı kutlu, mutlu olsun...
Bu gün bayramın üçüncü günü. Hatta saate bakınca muhtemelen yazmayı bitirdiğimde dördüncü günü olacak.
Doğa yoğun gezme trafiği nedeniyle, aksayan uyku düzeni sebebiyle (aa ne yazdım yav garip oldu)bu gün hiç uyumadı. Yine bu sebeple ( :) ) bu akşam saat sekiz civarlarında bayılıp gitti.Gerçi saat başı kalkıyor ama yinede gelen gidenden sonra ortalığı toparlamak adına iyi oldu erken yatması.
Kedicim yayınların içine gömülmüş durumda.Güzel biten maç sonrasında klasik sunum ve ders hazırlıkları.Bende ortalık topladıktan sonra şimdi blog blog geziyorum işte.
Bayram güzel geçiyor.İlk gün dede,anne, baba ziyaretleri ile geçti.Dünde yine bulabildiğimiz herkese gittik.Ben bayram gezmelerini pek severim.Çünkü bayram dışında insanın gerçekten pek vakti olmuyor öyle her yere gitmeye yada herkesi görmeye o nedenle bence bayram hem ziyarete gidenler hemde gelenler için çok güzel bir zaman,bir vesile işte.
Doğa'cım pek mutlu. Hatta her sabah kalkıp giyinip bir yerlere gitmeye pek alıştı.Kalkar kalkmaz nereye gidiyoruz diye soruyor:))
Ben kitabımı bitirdim.İlk defa Elif Şafak okudum desem umarım komik olmaz.Denk gelmemişim demekki.
"Baba ve piç" okumayanlar için söyleyeyim güzel akıcı bir kitap.Ama ben okurken bir yerden sonra tahmin ettim desem umarım ukala demezsiniz.Hatta emin olmak için sonlardan da biraz okuyup kontrol ettim itiraf ediyorum:))
Bak aklıma geldi ben "Şeytan yemini " hakkında da yazacaktım ama unutmuşum.Neyse madem geçti şöyle özetleyeyim;yine yapmış yapacağını.Süpper bir kitap olmuş.Polisiye seviyorsanız mutlaka okuyun derim.
Bu arada Elif Şafak'ın yeni kitabını okumaya başladım."Siyah süt".Mevzuu ilgimi çekti;).Loğusalığında depresyonun dibine vurmuş biri olarak, okuduğum ve okuyacağım şeylere uzak olacağımı sanmıyorum.Hatta zannediyorum okurken "aaa bende böyleydim yaşasın yalnız değilmişim" demek için okuyorum galiba.
Onu unutmayayımda bitirince yazayım bari, hatta şöyle derleme bir kaç loğusalık anımımı yazsam.
Garip bir bayram yazısı oldu okurken farkettim:)
Bayramdan girip kitaptan çıkmışım:)
Madem öyle birkaç karikatürle bayrama dönüş yapayım tekrar herkesin bayramı kutlu olsun.Sevgiler...



1 yorum:

Sem dedi ki...

Elif Şafak okumayan bir tek ben mi kaldım o zaman:)) Tam bayram gibi bayram olmuş, ne güzel.

Sevgiler