30 Mart 2009 Pazartesi

Seçtin mi ??

Günahlarını almayımda (hiç lazım değil zira) öyle ya da böyle ,bilemiyorum belki de sadaka kültürü saolsun Ankara yine .....

Önümüzdeki günler yeni köprüler yeni şelaleler ve yine yeni alt-üst geçitlere gebe anlaşılan.Çünkü hizmet nedir, vatandaşın gözüne sokabileceğin ve gözünü boyayabileceğin şeydir.

Nasılsa kimse yeraltındaki borulardan haberdar değildir,kimse her sezon yol kenarlarına dikilen ağaç/cık ve her akşam (aman sakın ha suyu boşa akıtmayın diye bas bas bağrılırken) oluk oluk sularla(yeraltı suyuya zararı yok nasılsa)sulanan o zımbırtıları umursamaz,çünkü kimse yolda arabayla giderken girip çıktığı, belkide girip çıkmamak için taklalar attığı kazalardan kıl payı döndüğü çukurları geçtikten sonra hatırlamaz ki,sahi doğalgazla ilgili bir zımbırtı vardı o neydi bak bende unuttum,otobüs zamları,içtiğin suyun geldiği yer hepsi hepsi........sil baştan.Hadi gözümüz aydın.
Yazık oldu bize diyemiyorum sadece kuruyla yanan yaşa üzgünüm, ama en çok Antalyalılar için üzüldüm bak.
Adamcağız o kadar geldi gitti hizmet yaptı,açılış yaptı anlamadınız.Görürsünüz siz bundan sonra.Sanırım durumunuzu en iyi bu özetler "ne kadar ekmek o kadar köfte."
Hay Allahım ya!!

8 yorum:

mehtap dedi ki...

Zaten belliydi böyle olacağı.hele son günlerde eski sularımıza kavuşmuştuk.Ben bunun seçimi etkilememesi için kasıtlı yapıldığını düşünüyordum.Bizim milletimiz başına gelenleri maalesef çabuk unutuyor.bu konuda konuşulacak o kadar çok şey var ki,dediğin gibi kurunun yanında yaş da yanıyor maalesef.

Unknown dedi ki...

Biz tarihimizi unutuyoruz,bunalrıda unuturuz.Siayseti sevmiyorummmm...

Unknown dedi ki...

ya bu insanlar ne zaman öğrenecekler bu oyları çocuklarımız torunlarımız için veriyoruz :(

KOZA dedi ki...

batu bile dün akşam babası eve gelince haberi verdi " baba, yine o kötü adam kazanmış :P", hatırlarsan daha önce de mağzada gördüğü gözlüklü , ince bıyıklı adamı görüp " aaa anne ankaranın suyunu bitiren adam burda" demişti de bizi yıkmıştı.

çocuk bile biliyo da...

denizanasi dedi ki...

ya bu kadar olaya rağman bu adamı yeniden aday yaptılar ya.. belliydi o zamandan kazanacağı.. normal şartlardan kazanmış olacağına inanasım gelmiyor.

uykucu dedi ki...

hile hurdayı sok işin içine bak ben bile kazanıyorum!! yuh olsun ankaraya(suçu varsa tabi)ecelini beklemek kaldı artık:))

tutsak dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
tutsak dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.