5 Ağustos 2009 Çarşamba

Uzaklarda Bir Yerler Var, O Yerlerde Mutluluklar....

Sonunda (malesef) döndük ve hatta kaldığımız yerden ,daha çok birikmişlerle ,koşturmaya başladık bile.
Tatilde günler güzel ve hızlı geçti.
Saatsiz,telefonsuz,internetsiz......sadece gazete ve sadece kitapla geçen günler daha hafif daha özgür daha mutluydu sanki.
Düz ayak dışarı çıkmak,o ona uydumu ,bunu burda giysem olurmu gibi sorunlarım olmadan ,pespembe terliğimle heryere gidebilmenin rahatlığını ,sanırım bir sene daha beklemek zorundayım.
Aklım saatimi çıkarıp ta bir kenara koyduğum ve göz ucuyla bile bakmadığım o 15 günde kaldı.
Velhasıl kelam güzeldi ,geldi, geçti ,bitti.
Seneye Allah kerim.

Not:Doğanın resimlerini çekmekten tek bir kare bile Aydıncık resmi çekmediğimi farkettim dönünce dolayısıyla resim için <"http://www.aydincik.gov.tr/">tık

16 yorum:

Unknown dedi ki...

tabiatım hoşgeldin :))

Tabiat Ana dedi ki...

hoşbuldum :))

sufi dedi ki...

Allah içine sindirsin canım.Anıları gelecek yaza kadar zamana yay, tekrar tekrar tatili yaşa e mi?

Adsız dedi ki...

tatillerin en güzel yanlarından biri bence teknolojiden uzak olmak. internet yok, tv yok, başını şişiren yok, kafanı kurcalayan yok... ohh mis.. darısı seneye bakalım :)

Anne İş'te dedi ki...

Hoşgeldin Sevgili Tabiat Ana.Kolay gelsin ve seneye Allah kerim:)

Primarima dedi ki...

Ne guzelll...hoşgeldin o halde:)

uykucu dedi ki...

hoşgeldinnnn... biz hala burdayız:(

Belgin dedi ki...

Hosgeldin Tabiat anam:))Eh bizde pembe terlik hevesimizi seneye saklayalim bakalim, biz bu yil tatile bile gidemedik:((

Dinlenmis ve güzel bir tatil gecirmis olmaniza sevindim:))

Öperim seni ve tatli kuzunu:))

zuzuların annesi dedi ki...

Hoşgeldin...Özledim:)

Tabiat Ana dedi ki...

sevgili sufi,
herşeyi ama herşeyi bir çırpıda anlatasım var ne yazıkki o kadar vaktim yok :)
bende tavsiyene uymaya parca parca anlatmaya karar verdim :)
sevgler...

Tabiat Ana dedi ki...

sevgili gülcan,
en güzeli saatsiz olmakdı, süperdi.
Amin seneye... :)

Tabiat Ana dedi ki...

hoşbuldum sevgili Dijle :)

Tabiat Ana dedi ki...

ebrucum,
hoşbuldum henüz kimselere gidemedim en kısa zamanda ziyarete geleceğim :)
sevgiler

Tabiat Ana dedi ki...

figenim hoşbulduk :)
tatil öncesi olmamıştı ya bu aralar buluşalım ne dersin???

Tabiat Ana dedi ki...

sevgili belgin :)
hoşbulduk ve teşekkürler :)
umarım ki pembe terliklerini giyip şıpıdık şıpıdık gezmek nasip olsun sizerede :)
öpüyorum çok

Tabiat Ana dedi ki...

sevgili zuzuların annesi :)
hoşbulduk bende özledim :)