23 Eylül 2010 Perşembe

Bir Varmışım...Bir Yokmuşum...

Gelmesini sabırsızlıkla beklediğim tatilin üzerinden oldukça uzuuun bir zaman geçti.
Güzel bir tatildi.Bu sene Aydıncık da tüm aile hep beraber olmayı kafaya koymuş olsakda bunu başaramadık malesef.Halamızın tayini taaa Erzincanlardan İstanbul'a çıkınca onlarsız başladık ve bitirdik tatili.Ama tatil sonunda hoop diye Ankaraya gelmeleri ve sonunda Paok maçı bahanesiyle bizim ani İstanbula gitmemizle hasretimiz az da olsa dindi şükür :))
Maça gittik evet.Hemde cümbür cemaat.Doğa maç başlayana dek oldukça eğlendi.Ama bastıran uyku ve sürekli bağırmalar nedeniyle sonuna doğru pes etti.Gidelim artık nidaları ortalığı kasıp kavurunca uzatmaları beklemeden çıktık.İyide yapmışız ki beraberlik golünü görmedik.
Arada bir sürü kitap okudum.Hatta tatile giderken kendime bile itiraf edemediğim halde fazla olduğunu düşündüğüm 5kitabımı ve üstüne 2 tane daha...İsimlerini de yazmak isterdim ama şu an balık hafızam el vermiyor malesef.Ama en son okuduğum "Sil Baştan" beni gerçekten etkiledi diyebilirim.
Bu arada yan tarafta yazan "Küçük Arı"yı hala okuyamadığımı da belirtmeliyim sanırım. Bazı kitaplar olmayınca olmuyor.Israr etsemde okuyamıyorum...
Ne güzel haberler aldım bu arada bebişler oldu,.....bebişler büyüdü,......
Kötü şeylerde oldu elbet ...........
Yani kısacası hayat kendi halinde akmaya devam etti.

Hergün herkesi okudum nerdeyse.Hergün kendi bloğuma girip çıktım.Yazamadım.Aslında her seferinde yazmak isteyip geri çıktım.Sebebi belirsiz.Sanırım konsantrasyon problemi.Kış geliyor ya belki daha çok yazarım diye düşündüm sonra.
Facebook da takılıp!!! Arada "House" izleyerek günlerimi geçirmekteyim.

Ne kadar genel geçer oldu.Neyse başlangıç oldu.
Haydi hoşbuldum :)

5 yorum:

ganfi dedi ki...

hoşgeldin,tatilin güzel geçmiş ne güzel hep tatil olsaaaa!! bende uzunn zamandır bloguma bişiler yazamıyorum yazacak şey çok, yazacak vakit yok:)

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Hoş geldin,
Bir varmış bir yokmuş bulaşıcı hastalık gibi, ara sıra bana da bulaşıyor da:))
Bir blogun yaşam süresi üç yıl mı acaba?
Sevgilerimle...

Tabiat Ana dedi ki...

Figencim,
hakikaten ne güsel olurdu :))
yaz haydi bekliyoruzz:)

Tabiat Ana dedi ki...

Nur ablacım hoşgeldin :)
gerçektende ara sıra sanırım yeniden yazamayacağım diye düşünmüyor değilim ama bloğumu bırakıp gitmekde istemiyorum.Bazen sanki görevini tamamlamış gibi gelsede yinede seviyorum burada olmayı,sizleri :)
öpüyorum çok....

Berrin dedi ki...

hosgeldın..kucuk arıyı oku mutlaka..
sanırım 3 yıl blog olayı :)
bende aynı sıkıntıyı cekıyorum. atsan atamıyorsun satsan satamıyorsun :))