8 Kasım 2007 Perşembe

Facebook,Annem, Babam,Akrabalar ,Tüm ahaliiii


Abaküsle hesap yapmaya alışık bir neslin evladlarından olan ben bilgisayarla, lise son üniversite 1. sınıf gibi tanıştığımdan hala açar, kapatır, yazar, çizer ama daha fazlasını asla yapamam.Şu blog olayını çözene kadar bile göbeğim çatladı(hatta hala çözemediğim şeyler var mesela link atamıyorum bilen varsa söylesin lütfen).Şimdiiii
işte ben bu durumdayken bide facebook çıktı tüm devreler alt üst oldu.Valla birsürü facebook yazısı okumuştum bloglarda ve yazmaya da niyetim yoktu.Taki geçen geceye kadar.Dün gece Doğa yı uyutup hep beraber ailecek sessizliğe erdikten sonra ben anneme marifetli meleğin(ki buraya bir link atabilmiş olmayı pek isterdim yapamıyorum iştee) tatlı kuğularını göstermek istedim.Sonrada açmışken haydi Facebook a girelim bakalım bak benim sınıf arkadaşları tanıdıkları gör dedim ve hikaye başladı
Annem:Şimdiii burdan herkesi görebiliyomusun.
Ben:Yani kaydolduysa evet bir şekilde ulaşabiliyosun
Annem: Ya senin bir arkadaşın vardı adı neydi Pınar dı galiba onu bul bakiyim pek severdim annesini sorarız,bide annesi şeker hastası olan bir kız cağız vardı hadi bul bakalım
Ben:haydaaa.Nasıl bulayım anne kızların soyadını hatırlamıyorum ki.
Annem:Ayol ne biçim arkadaşsın sen insan soyadını hatırlamazmı arkadaşının
Ben:(mevzuu dağılsın istiyorum ya şöyle bir laf ettim)Anne gel bakalım belkı senin memleketinde bir grubu vardır.
Buldukta Annemin memleketin grubunu bulduk hatta soyisimlerinden insanlara mail atıp (ki bu insancıklar daha 20-30 yaş arası) Ş.enişteyi,G.ların F.yı,ÇD.sakagında oturup oturmadıklarını sorduk ve hep olumsuz yanıt aldık (hiç şaşırmadım)

Eee bu duruma babam da pek kayıtsız kalamadı ve oda yanaştı yanımıza
Babam:Bak bakalım bizim ilçede varmı? Gerçi annenlerin küçücük köy varsa garanti bizim ilçede vardır:))
Annem:Aman sizin ilçedekiler ne bilsin interneti, yoktur o, bosuna umut etme canım:))
Babam:Bak kızım bak durma öyle
(Haydaaa durup duruken yine memleket kavgası amaaaan nerden girdik ki internete.)
Neyse babam internette annem kadar aktif ve meraklı çıkmadı bir iki resme bakıp tanıdık soyadları konusunda konuşmak dışında kimseye sülalesini sokağını falan sormadık.Ama böylece annem ve babam da Facebook la tanışmış oldu.
Sonra annem tekrar dizi dünyasına babamsa maç dünyasına geçiş yaptı:)

(Resim şu int sitesinden alınmıştır:http://w3.balikesir.edu.tr/~osinan/komik.gif)

3 yorum:

Öykücü dedi ki...

Link vermek:

1.Yazını yaz,link vermek için seçtiğin kelimeyi tara(sol tıkla üzerinden geç) sonra bloggerda yazını yazdığın yerin üzerindeki simgelere bak.

2.Üçüncü simge sanırım dünyanın üzerinde bir zincir halkası olan.

3.Hah o simgeyi tıkla bi kutucuk açılacak oraya kelime tıklanınca gidilecek olan yerin adresini yaz.Zaten kendi http:// olarak çıkıyor kutucukta.

4.Adresi yazdıktan sonra kutucuğu ok diyip kapat.Yazında kelimenin olduğu bölümde karışık bir sürü yaz belirecek aldıma ama oynamada.Blogunu görüntülediğinde kelimen faklı renk görünüyor olacak ve tıklandığında verdiğin adrese gidecek:)

Sevgiler.

Sorun olursa bloguma yorum bırak,yayınlamadan gelir bakarım sana.

'Annem'in kalemi... dedi ki...

Link verme konusunda bilgi aktaracaktım ama öykücü detaylandırmış.:)

Benim annem ve babam da internet dünyasıyla yeni tanışanlardan. Gerçi yaş itibariyle pek uygun bir tanım olmayacak ama boynuz kulağı geçecek gibi görünüyor. Annem blog bile açtı kendine:)
Hatta geçenlerde, 'şimdi şu facebook nasıl oluyor?' diye sorduğunda kükreyişe geçtik, aman bu da eksik kalsın diye:) Yazsın yazsın tabii ama bazen benim blog yorumlarımdaki cümleleriyle yazımı gölgede bırakması acayip sinir ediyor beni:))
Sen sen ol fazla bilgi verme derim ben. Bırak öğrenme niyetindeyseler çözsünler kendi kendilerine:)

Tabiat Ana dedi ki...

Sevgili "annem"in kaleminden,
tavsiyene uyacağım.Sevgiler