22 Kasım 2007 Perşembe

Kısa Kısa

Kızın doğum günü güzel geçti.Bebeler ortalarda dolaşırken bizde o kargaşada fırsat buldukça sohbet ettik.

Annem biraz hasta başım dönüyor diyor sık sık.Bakalım haftaya doktor ayarladım oraya gidecek

Babamın kontrolü geldi.Saolsun kola yasağı dışında diğer tüm yasakları deldiği için bacağı yine ağrıyor.Bakalım damarlar ne halde göriciiizzz

Doğa aşısını oldu.Bu arada bizide bayaa korkuttu.Neyse uzun yazmayacağım zaten iki günde ömrümden ömür gitti.

Kocacım,kedicim facebook tan bulduğu ilkokul arkadaşlarıyla buluştu sonunda.Ya banane bende isterimmm

Ben yeni yerime alıştım artık.Hatta kızlar ziyaretime bile geldiler.Eeee artık iadeyi ziyaret sırası bana düşer.(Bebekçiye gidelimmi a dostlar ;)) )

Facebook kötü bişiy değilmiş;).Öldüğünü zannedip günlerce ağladığım arkadaşımı facebook ta görünce bi sevindim bi sevindim.

Bu aralar duygu fırtınası geçiriyorum.Bir kızgınım bir kırgın,bir mutluyum,bir üzgün(allah kedime sabır versin)

Kocamın,kedimin büyük teyzesi vefat etti.Haftasonu Uçhisardaydık.Daha önce hiç gitmemiştim.Hatta hafta içi bir haftasonu gitsek diye konuşmuştuk kediyle .Keşke daha güzel bir sebeple gitseydik.

Hiç yorum yok: