29 Ocak 2008 Salı

Son Durumlar

Cumartesi gecesi elimde cumadan çıplak ayaklı kontesin çantama sokuşturduğu ve "cd ler karışmış olabilir ama mutlaka biri birinin içindedir" dediği filmlerle kedibeyin yanına gittim.Hadi dedim bir film izleyelim.Kısa bir süre sen seç yok yok sen seç karasızlığından sonra kura çekmeye karar verdik.Aslında filmlerden biri ertesi akşam televizyonda oynayacak olan "son tren" olduğundan onu kuraya almasak mı diyede düşündük ama ertesi akşam ne durumda olacağımız belli olmadığından vazgeçtik ve o da girdi kuraya.Uzatmayım efendim kuradan "Şıpsevdi" çıktı."Zaten komik bir film demişti Ç.A.K" dedim kedibeye "biraz keyifli zaman geçiririz.İzleyelim bakalım."Filmi koyduk.Allahım film hiç komik değil.Hatta üzücü, hatta romantik.Bir merak izledik filmi yarısında ayıktım demek isterdim ama olmadı:) Kedibey "ya başka cd karışmış olmasın bu filmin ne alakası var şıpsevdilikle yaa" diye isyan edince uyanabildim ancak.Yaptığım araştırmalar şunu gösterdiki "Şıpsevdi" değil "No reservation-Aşk Tarifi" ni izlemişiz. Şaşkınmıyım???

En sevdiğim siyah kazağım işgüzarlığım sebebiyle artık siyah değil daha doğrusu kolunda muhtelif sayıda çamaşır suyu lekesi var.Doğanın eşyalarını odasına taşırken çamaşır suyu şişesinide banyoya götüreyim dedim kolumun altına sıkıştırıverdim.Üzgünüm:((

Bazı denemeler yapmam lazım.Aslında bunları yapmayı kendi adıma olup olmadığını yapıp yapamadığımı görebilmek adına yapacağım.Ama yaptıklarım, bana tek bir şey göstermek için beni günlerce sallayan bir arkadaşımın tamda armut piş ağzıma düş olacağı bir duruma koyacak.Yani ben kendimi test edeceğim ama o hiçbirşey yapmadan hemde hiç yardımcı olmadığı birini sayesinde başarmış olacak.Canım yapmak istemiyor.kötümüyüm??

Her sabah saat sekizdeki servise yetişebilmek için 7.30 da evden çıkıyoru(z)m.Karda yağmurda çamurda servise yetişebilmek için nefese nefese yarım saat yürüyoru(z)m.Ve bazen ilginç bir şekilde kıl payı kaçırmaktan kurtuluyoru(z)m.ve servise bindiğimde kıpkırmızı bir suratla otururken hep şunu düşünüyorum servis bir eziyet mi yoksa rahatlık mı? Bu işi ele almam lazım.Haksızmıyım??

10 yorum:

Öykücü dedi ki...

Kazağın iki koluna da beğendiğin bir kumaşı dik.Ben desenli bir kadife hayal ettim.Lekelerin başladığı yerden itibaren diksen değişik olur..Her iki kolu tamamen de kaplayabilirsin.Başka şekillerde de dikebilirsin,yuvarlaklar,kalpler falan.Bilmem artık hayal gücüne kalmış.

Kötü değilsin ya da ikimiz de kötüyüz:))Kendini başka zaman test edersin.İşi görülmesin:)

Servis işinde Allah yardımcın olsun diyorum.

Sevgiler...

Derin Sularda dedi ki...

Seninki de bişey mi canım arkadaşım sinemada Mad Max' e bilet aldım diye bizi Kirli Yarış'a sokmuş... Filmin ilk beş on dakikası ben Mel Gibson'ı bekledim, sonra kendime geldim baktım başka bir filmdeyiz arkadaşıma yanlış filmdeyiz demek için eğildiğimde o gayet rahat " Ay Mel Gibson'ı ne kadar değiştirmişler bu rol için" dedi. İlk yarıya kadar filmi Mad Max, J.Travolta'yı Mel Gibson diye seyretti :)
O yüzden hiç şaşırma kendine :)

Sem dedi ki...

Tabiat Anacığım, servis işin zor gibi görünüyor, her gün yarımşar saatten bir saat yürüyüş yapıyorum diye görmeye çalış demekten başka bir şey düşünemiyorum. Öykücü'nün kazağın için önerisini beğendim ama ben dikiş konularında pek marifetli olmadığım için, böyle bir şeyi kesinlikle bir başkasına yaptırırdım:)) Şıpsevdi diye Aşk Tarifi seyretmenize çok güldüm walla:) Motorsiklet Günlükleri filmini bir arkadaşımla görmüştüm. Film çıkışı bir yerlere gidip birer kadeh şarap içip filmden konuştuk. Arkadaşım tüm film boyunca Che Guevara'yı oynayan adamı kimyacı arkadaşı, arkadaşını da Che sanmış:)) Olur böyle şeyler:)) Sevgiler

Adsız dedi ki...

KONUYLA BİRAZ ALAKASIZ OLACAK BİLİYORUM AMA SOYLEMEDEN GECEMEYECEĞİM SAYFA İÇİN SUPER BİR SARKI SECMİSSİN ..:)

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Kazağa batik uygulaması yapılabilir sanki. Hatunların ortak sorunu çamaşır suyu lekesi. Çözülebilir mi?:) Film konusunda yorum yapamıyorum. Süpersiniz.:) Servis konusunda çok haklısın.:)

Tabiat Ana dedi ki...

sevgili öykücü,
tavsiyeni deneyeceğim çok becerikli olmasamda bişeyler yapabilirim gibi geldi sanki.
ayrıca kötüyüm ben kötüyüm kötüyüm kötüyüm;)
bide amiiiiinnn
sevgiler;)

Tabiat Ana dedi ki...

sevgili yıldız yağmurları bu durum bana beterin beteri var dedirtti ayrıca Mel Gibson nasıl başkasıyla karıştırılır bilmem ki:)

Tabiat Ana dedi ki...

sevgili sem,
bende pek beceremem gibi ama en azından deneyeceğim öykücünün fikrini çünkü bundan daha kötü nasıl olur bilemiyorum:)

Tabiat Ana dedi ki...

Diloyum,
seviyorum şebo yu hemde çok:)
(senide seviyorum:))

Tabiat Ana dedi ki...

fikriminincegülü,
valla ne güzel öneriler geldi batik belkide dikmekten daha kolay olabilir bilemiyorum ki amanın kafam da karıştı...
Yok yok kesin bişey deneyeceğim sonra yazarım belki kazağın akibetini.Servis konusunda ise krokim hazır bide dilekçe yazayım araç işletmenin kapına dayanacağım umarım işe yarar.Filme benimde diyecek bişeyim kalmadı
sevgiler...