28 Ocak 2009 Çarşamba

Bulaşık..


Bulaşık makinesini daha sık kullandığımdan sanırım bulaşık yıkamanın ne güzel bir meditasyon yöntemi olduğunu unutmuşum.

Bu sabah Figen ile konuştuktan sonra laba gittim ve yaklaşık bir saat kadar NMR tüpü yıkadım.Radyom , pencerem açık,ellerim eldivenli keyifli bir zamandı.

Sonra bir anda kendimi çok eski bir tanıdıkla kavga ederken buldum.

Bunu genelde gece eğer uykum tutmazsa yaptığımdan, bildik geldi aslında.Uzun zamandır görmediğim ve hatta nerdeyse hatırlamadığım biriyle, tüp yıkarken neden kavga ettim, neyin hesaplaşmasını yaptım ,ne sorular sordum , ne yanıtlar aldım ve sonuçta ne oldu .....

Kocaman bir hiç.

Keyifle başladığım bir işte durup dururken sinirlendiğimi,kızdığımı hatta bir ara kaşlarımı bile çattığımı hissettim.Kızdım kendime...
Meditasyonda boşa gitti ;)
resim tamda buradan (Crebro)

10 yorum:

Unknown dedi ki...

bulaşık yıkamak bana d aterapi gibi gelir veya ütü yapmak...
ama ben de bir an gelir kendimle döğüşür bulurum kendimi :)

uykucu dedi ki...

şişeyi yok pardon tüpü:)iyi yıkadınmı bari bak iz miz kalmasaydı!bazen kavgada terapi edebilir insanı üzülme,boşaltmışsındır içini..foto crebronun mu..

Sem dedi ki...

Kesinlikle haklısın bulaşık yıkamak meditasyon oluyor. Makineler bir yandan hayatımızı kolaylaştırken, diğer yandan da bişeyleri alıp götürüyorlar sanırım. Ben hafta sonu evde yoga yapıyorum. Keşke hafta içi de bulaşıktan kazandığım zamanı yogaya ayırabilsem; ama işten eve geldikten sonra olmuyor işte:))

Tüp yıkarken, bu kişiyi düşünmeye ne çağrışım yaptı, merak ettim.

Sevgiler

cinar dedi ki...

Mutfakla uğraşmak bütünüyle terapi aslında. Ama kalabalık bir misafir sonrasında o yorgunlukla terapi almak istemiyorum yine de. İşte o zaman bulaşık makinesinin fikir sahibine de, üreticisine de, alana da şükrediyorum :))

Canını da sıkma canımcım. Hepimiz kendimizi kaybediyoruz zaman zaman. Olan olmuş zaten. Sen pencereni güneşe aç yine. Radyonun sesiyle meditasyona devam et :)
Öptüm, sevdim.

Tabiat Ana dedi ki...

sevgili funda ütü yapmaktan kaçabildiğim kadar kaçarım ben ama çaresizlik işte el mecbur yaparım :))
bulaşık ise terapi gibi hakikaten :)

Tabiat Ana dedi ki...

yıkadım figencim yıkamazmıyım ve hatta tekrar kirlettim bile:))
evet iyi oldu ama nerden çıktı geldi inanki bende anlamadım.Tüp şişesine sıkışmış cin gibi tövbe tövbe:))
fotoğrafı internetten rastgele bulmuştum senden sonra tekrar baktım evet canım doğru tahmin:)
hemen linkimizi veriyoruz emeğe saygı lütfen:))

Tabiat Ana dedi ki...

sevgili sem,
aslında sonra bende çok düşündüm nasıl oldu nerden çıktı diye:)
komik ama hatırlayamadım.sanırım cin misali şişeden çıktı:))

Tabiat Ana dedi ki...

dimi çınarım,
amaaaan boşver...
azcık şişmişimn sanırım konuştukça rahatladım sanırım bu beni oldukça uzun bir süre götürür:))
açtım radyomu birde kış güneşi bulursam benden keyiflisi yoktur :))
sevgiler..

Adsız dedi ki...

Resimi kullanmanızda sakıca yok.
Sevgiler...

Nihan dedi ki...

Ben bulasik yikamaktan nefret ederim. Ama bence de utu super bir terapidir.