27 Ocak 2009 Salı

Karışık

Dün sabahki şaşkınlıktan sonra şimdi tekrar merhaba.
Sem'in tahmin ettiği gibi evde olmak (asıl sebep hastalık olsada) güzeldi.

Sabahları koşturmacasız kalkmak.Oyalana oyalana vakit geçirmek.Canın isterse oyun oynamak :) , istemezse oturmak, sohbet etmek ,kitap okumak Doğa uyuyunca, eve çöken sessizlikte, bir fincan yeşil çay ya da ıhlamuru yudumlamak cam kenarında, harikaydı.

Evde olmanın verdiği heyecanla Doğaya bir kazak başladım.Rengi... yeşil elbette başka renk beğenmem pek mümkün değil yine bu aralar :) Önü -arkayı bitirdim ya ,kollara gelince ilerleme olmadı.En kısa zamanda bitirmeyi umut ediyorum.

Evde kalışın son günlerine doğru Doğa kendini iyi hissedince araya bir de Kızılay macerası bile sıkıştırdık kuzumla :)
Doğa Güvenparktaki çiçek satıcılarını "sevgilisine çiçek almış bekleyen amcalar" olarak tarif edince oldukça güldük.Dönüşte bir demet çiçek aldık bizde sevgilimize ;)

Akşam dönüşte, dolmuştan inerken ise , tüm yolculuk boyunca bizi dinleyen dolmuş ahalisi "Hoşcakal Doğaaa..." diye uğurladılar bizi :)) Komikti..

Dün döndük tükkana :)
Aynı tas aynı hemam bekliyormuş bizi burda.İşte hiiiç değişiklik yok.Hatta herşey bıraktığım yerde diyebilirim :P

Öğretmenimizin işten çıkarılmasına çok üzüldüm.Gencecik ve işini çok seven bir kızdı.Doğa okula adaptasyon dönemini onunla atlattı ve o yüzden ona oldukça yakındı.
Yaptığımız konuşma sonunda müdür hem kriz hem de öğretmenimizin istediği performansı yakalayamadığını bu nedenle işine son verdiklerini söyledi.Üzgün olduğum kesin.Dodık şimdilik kimselere sormadan öğretmeninin hasta ve evde olduğu hikayesini düşünmüş.Şimdilik söylemedik bakalım ne zaman soracak :(

Bu aralar yazmaktan çok okuduğumu farkettim.Sanırım liste kalabalıklaştıkça yazmak okumanın arkasında kalıyor.Hele geçen hafta ki yorumları bile öyle kaçırdım ki toparlasam iyi olur.Yorumunu cevap veremediğim birileri olduysa özür dilerim.Geri dönüp toplamaya çalışıyorum :(

Ve sonunda karmakarışık yazdığımız toparlama postunun sonuna gelmiş bulunmaktayım.Yazması karışık olunca sonunu bağlamakda öyle oldu.Napalım bu seferlik affola...

6 yorum:

uykucu dedi ki...

hani organizasyon huuu.kızılaya giderken bizide çağırsaydınız evdeysek gelirdik:)biz her hafta sonu A sitideyiz palyaçolar yarışmalar falan filan muhteşem orda buluşalım bari..keşke ev kadını olsak demi ama nefis olurdu iş mi boşverrr erkek işi:))

zuzuların annesi dedi ki...

Sevgili tabiat ana,ben çok özlemiştim seni,iyi ki döndün:))
Tekrar geçmiş olsun güzel kızına...Sevgiler.

denizanasi dedi ki...

bk o yazmak yerine okuma işie ben de çok fena sarmışım durumdayım :) hatta liste 100 oldu benim :)

Tabiat Ana dedi ki...

figencim,
madem öyle a city diyorum.Gidelim evet :)
işe gelince, yok yafu arada bir kaçamak iyidir tatil falan ama sürekli evde olmaz ben yapabileceğimi sanmıyorum.
öptüm çok

Tabiat Ana dedi ki...

sevgili banu,
hihi :) çok mutlu oldum teşekkür ederim :)))
sevgiler...

Tabiat Ana dedi ki...

sevgili denizanası,
yok geogle reader yok blog listesi derken birsürü blog yazarı arkadaşı takip eder oldum hergün fırsat bulunca şöyle bir bakayım önce sonra yazarım diyorum bir bakıyorum ki zamanım kalmamış yazmaya :(