10 Ekim 2008 Cuma

Yüzleri Arayan Adam


Kısacık sürdü.Aslında tahminimdende uzun.

Daha hızlı okuyabildiğim günler geride kalmış doğru.

Eve gittiğimde okuyamıyorum artık mesela.Yolda işte fırsat buldukça.Ama sonunda ilk kitabımı bitirdim.Aynı anda 2-3 kitap okuyabilen biri olmadığımdan tek tek bakacağız icaplarına artık :)

İşte "Yüzleri Arayan Adam":


Neva dan sonra okuduğum ikinci Ilgın Olut kitabı.Neva 'yı da çok beğenmiştim.Bunuda beğendim.Dili yazılışı çok sade ,sanki okur gibi değilde, dinler gibi okudum kitabı.Belki bir Ankara kitabı olmasınında payı büyüktür.Gidilen, oturulan, konuşulan ,bahsedilen yerler daha bir iyi canlandı gözümde.Sanki tanıdığım birine ait bir günlük okur gibi oldum Yüzleri Arayan Adam da ben.


Genç,dürüst ,başarılı bir doktordur Efe.Bir gün bir anda bir gazete haberini okur doktor odasında ve dünyaya kapatır kendini.

Hastanenin bir psikiyatri odasından günlerce çıkmadan ,yemeden ,içmeden yaşadıklarını ve kendini sorgular.

Burçak genç bir stajyer doktor olarak merakla ve azimle araştırı Efe 'nin hayat hikayesini.

Araştırdıkça düzgün bir yaşam, gerçek sevgiler , zamansız kayıplar, aşk ve inanç sorgulamasıyla karşılaşır.

Sonu ise basit fakat etkileyici bir şekilde biter.Hikayenin her kahramanı kendi hikayesini ayrı ayrı tamamlar verilen son sözle.


Hızla keyifle acaba nedenlerle dolu bir kitap Yüzleri Arayan Adam.

Tavsiye olunur....

3 yorum:

:)den dedi ki...

Aynı anda 3-4 hatta bazen 5 kitap birden okuyanlardanım:) Yine öyle bir dönemdeyim. Sonbahar-kış demek; sıcacık battaniyenin altında kitapların okunduğu, filmlerin izlendiği sakin ev hayatı demek bir bakıma benim için.
Bu kitabı okumadım ama kitapçıya gittiğimde alacaklarım listesine ekledim.
Paylaşımın için çok teşekkür ederim.
Sevgiler...

SERAP dedi ki...

Neva'yı bende okudum.Ilgın Olut gerçekten çok dolaysız,ve samimi yazan birisi ama bu benim için yazar olmaya yetmiyor.Neva'nın sonunda çok sinirlenmiştim ama sen anlatınca bu kitabını merak etmedim diyemem.

etki alanı dedi ki...

Şu sıralar kitap okuma dönemlerim..
Bir liste çıkaracağım...Bu kitap sıraya girdi..
TüTü